Hyvin sanottu -logo

Eläkeliitto mukana Hyvin sanottu -keskustelufestivaalilla pe 29.9. – tervetuloa mukaan!

Hyvin sanottu on Ylen ja Erätauko-säätiön vetämä viisivuotinen hanke, jolla pyritään vahvistamaan suomalaisen keskustelukulttuurin parhaita puolia ja luomaan turvallisia keskusteluympäristöjä. Samalla vahvistetaan suomalaisten luottamusta ja ymmärrystä toisiaan kohtaan. Eläkeliitto on yksi hankkeen yhteistyökumppaneista.

Pe-la 29.9.–30.9. järjestetään Hämeenlinnassa toista kertaa Hyvin sanottu -keskustelufestivaali. Kaksipäiväinen festivaali on kaikille avoin ja maksuton.
Hyvin sanottu -keskustelufestivaaleilla kaikki halukkaat voivat osallistua keskusteluun. Tapahtuman tarkoitus on lisätä rohkeutta osallistua keskusteluihin, syventää ymmärrystä toisistamme ja vahvistaa kokemusta siitä, että kaikkien äänellä on merkitys suomalaisessa yhteiskunnassa. Osallistua voi myös katselemalla ja kuuntelemalla.

Lisätietoja Hyvin sanottu -keskustelufestivaalista

Tänä vuonna Eläkeliitto järjestää pop up -keskustelutapahtuman perjantaina 29.9.

Perjantai 29.9. klo 10.00–11.30, Kulma

Iästä viis: tarinoita elämästä
Keskustelijoina Lena Salmi, Päivi Vigg, Pertti Tamminen, Ana Rodrigues ja Titti Mustakallio . Keskustelun vetäjänä toimii Tarja Levo Eläkeliitosta.

Viisi ihmistä, viisi elämäntarinaa. Keskustelussa tuodaan esille lyhyitä välähdyksiä osallistujien elämästä sekä sellaisia kohtaamisia ja tapahtumia, jotka ovat vaikuttaneet siihen, millaista elämää he nykyään viettävät. Tarinoidaan siitä, millaisia nykyisiä tai tulevia eläkeläisiä keskustelijoista on tullut.

Tervetuloa mukaan!